Πολιτική Επιστροφών

Για οποιοδήποτε λόγω και αν θέλετε να πραγματοποιήσετε επιστροφή μέρους ή του συνόλου της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Υποστήριξη Πελατών στα 210.2599610 - 11, Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:00 - 16:00.

Ελαττωματικά προϊόντα

Για αναφορές για τυχόν ελαττωματικά προϊόντα με υπαιτιότητα της εταιρείας, το αίτημα του πελάτη πρέπει να γίνει εντός 8 ημερολογιακών ημερών από τη λήψη των εμπορευμάτων.  Η NOVART οφείλει να αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος με ίδιο ή να προτείνει παραπλήσιο προϊόν. Είναι στην ευχέρεια του πελάτη αν θα αποδεχθεί την αντικατάσταση με παραπλήσιο είδος. Τα έξοδα μεταφορικών επιστροφής και εκ νέου αποστολής βαραίνουν τη NOVART. 

Λανθασμένη αποστολή εμπορευμάτων

Για αναφορές για λανθασμένη αποστολή εμπορευμάτων με υπαιτιότητα της εταιρείας, το αίτημα του πελάτη πρέπει να γίνει εντός 8 ημερολογιακών ημερών από τη λήψη των εμπορευμάτων.  Η NOVART οφείλει να αποστείλει το σωστό προϊόν εντός εύλογου χρονικού διαστήματος με ίδιο ή να προτείνει παραπλήσιο προϊόν. Είναι στην ευχέρεια του πελάτη αν θα αποδεχθεί την αντικατάσταση με παραπλήσιο είδος. Τα έξοδα μεταφορικών επιστροφής και εκ νέου αποστολής βαραίνουν τη NOVART.

Υπαναχώρηση - Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη

Στην περίπτωση υπαναχώρησης και επιθυμίας επιστροφής μέρους ή το συνόλου της παραγγελίας, το αίτημα του πελάτη πρέπει να γίνει εντός 8 ημερολογιακών ημερών από τη λήψη των εμπορευμάτων.  Τα εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και εντός της αρχικής τους συσκευασίας. Τα έξοδα μεταφορικών αποστολής και επιστροφής βαραίνουν τον πελάτη. Επιπλέον, ο πελάτης χρεώνεται με διαχειριστικό κόστος 15 €.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο shop@novart.gr ή στο 210.2599610-11.

Κατάλογος

Αναζήτηση

Click for more products.
Δεν βρέθηκαν προϊόντα.

Εγγραφείτε για να μπορέσετε να δημιουργήσετε λίστες

Σύνδεση